سرمربي تيم فوتبال "شهيد قندي يزد" هواداران را به ورزشگاه فراخواند


سرمربي تيم فوتبال "شهيدقندي يزد" با تاكيد بر اهميت حضور هواداران اين تيم در بازي بعدي در برابر فولاد خوزستان، آنان را به ورزشگاه فراخواند.

بازي اين دو تيم از هفته بيست‌وسوم مسابقات ليگ برتر، پنجشنبه هفته جاري در ورزشگاه شهيد نصيري يزد برگزار مي‌شود و تماشاگران يزدي در بازي‌هاي خانگي اين تيم، حضوري كمرنگ در ورزشگاه داشته‌اند.

مجيد جلالي روز سه‌شنبه در گفت وگو با خبرنگار ايرنا با حياتي توصيف كردن اين بازي از هواداران خواست با حضور خود، سكوهاي ورزشگاه را در اين بازي سرنوشت‌ساز، پر كنند و از تيم محبوبشان حمايت نمايند.

وي از هواداران قندي، بعنوان سرمايه‌اصلي‌اين تيم نام برد و گفت: در بازي با فولاد، بيش از هر زمان ديگري، نياز به حمايت و ياري تماشاگران است.

او با بيان اينكه در فاصله زماني محدود پس از بازي با پاس به بازسازي بازيكنان براي ديدار با فولاد پرداخته‌ايم، گفت: فولاد در هفته بيست و دوم، بازي نكرد درحاليكه بازيكنان ما در بازي با پاس، فشار بدني زيادي را تحمل كردند.

وي به‌غيبت تعدادي ازبازيكنان‌اصلي تيم قندي در برابر فولاد خوزستان اشاره كرد و افزود: مسعود ملكي، بهشاد ياورزاده و حميدغلامحسيني به دليل محروميت و هادي طباطبايي، علي بيك‌زاويه و اويس كردجهان به دليل مصدوميت در اختيار اين تيم نيستند كه همين امر، كار را براي ما مشكل كرده است.

سرمربي تيم فوتبال قندي گفت: بازيكنان ما در روزهاي اخير، فشارهاي روحي و رواني زيادي را تحمل كردند اما باانگيزه‌اي مضاعف، تمام تلاش خود را براي كسب نتيجه در ديدارهاي آتي به كار بسته‌اند.

تيم فوتبال شهيد قندي يزد، هم‌اكنون با كسب‪ ۱۷‬امتياز از‪ ۲۲‬بازي در قعر جدول ليگ برتر قرار دارد.

                                                    يزدفردا 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا